Direktlänk till inlägg 4 november 2012

4 November - Tummen upp!

Av Frida Åhman - 4 november 2012 19:30



Igår var ni nere i Värnamo och var på kyrkogården hos gammel morfar och morfars föräldra och

tände ljus, så himla vackert är det när det börja bli mörkt och se alla fina ljus lysa över hela kyrkogården!

Vi gick även in i det "nya kapellet" , de hade byggt om det och gjort i ordning det bättre..
De hade även en rund vandring där inne och pratade om hur en kremering går till,

fick höra vissa saker som man inte ville höra men annars var det rätt intressant eller vad man ska säga..


Sen efter det var vi bjudna hem till mormor & morfar på mat, och som vanligt blev det super god mat :D

Porterstek, potatis, den super goda såsen och en massa goda grönsaker :) MUMS!

Efter det åt vi tårta som mormor hade gjort för att fira min morbror som fyller år idag, grattis igen :)

Sen åkte vi hem och där väntade Bille, Martin och Jimmy på oss, så vi gick in och kollade på film och
åt lite godis och bara tjötade :) Efter de var det läggdax när de åkt hem..


Idag blev det att åka ut till syster och tommy när vi vaknade och hälsa på och hundarna fick
busa av sig lite, och vi kollade även in den nya hästen :) Super fin!

Pappa och lillebrors hund kom oxå ut, för pappa skulle hjälpa dom att bygga lite på huset så Bojje fick

oxå vara med och busa en stund :) Efter de åkte vi hem och fixade lite mat och sen var det dax

att baka nytt bröd :) Men denna gången tog vi ett nytt recept och gjorde limpor istället för bullar..


Måste även berömma min underbara och duktiga sambo, när han ringde mig i fredags ifrån jobbet så sa han

att han hade valt att sluta snusa, han som sagt att han ska dö med en snus under läppen och fått panik om

han inte haft snus när han behövt det :p Jag trodde inte på honom först, men fick snabbt bevis på det när

han hade kommit hem.. Så himla stolt över honom och han är otroligt duktig :D

Det är ju som sagt väldigt onödiga pengar att lägga på, lika dant när jag rökte.. 

Nu kan man ju tex spara de pengarna och göra nått kul för de istället eller spara undan de till knodden :)

Det finns mer roligare saker man kan göra :) Men blev som sagt väldigt paff över att han valt att sluta!

Jag hejjar på dig älskling!! Du klara detta <3


 Snart blir det Solsidan och massa mys med min underbara sambo !

Jag älskar dig mest, <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 februari 2013 09:35

Nu lämnar jag bloggplatsen och förflyttar mig till blogg.se Jag heter http://izabellsmamma.blogg.se/ för er som vill fortsätta att följa mig där :) Ha de bra!!     ...

Av Frida Åhman - 30 januari 2013 21:05

  Jaha då var det ett nytt år och jag har faktiskt inte kunnat blogga, då vårat mobila internet tog slut och vi valde att beställa fast bredband ifrån telia när det tog slut, så vi fick ju naturligtvis vänta på att det skulle komma hem och fun...

Av Frida Åhman - 26 december 2012 13:44

  Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har mina skäl ;)Jag skrev och antecknade på datorn istället för att skriva på bloggen när det började närma sig BF,vi vill inte att folk skulle veta när vi skulle åka in och så :) Så jag ...

Av Frida Åhman - 20 november 2012 13:47

Igår efter att K slutat jobba så hjälpte han mig att lägga i lite hårfärg i mitt hår, så nu är jag av med utväxten och det blev brunt istället :) Ville inte ha den "fina" utväxten på förlossningen och på alla kort som man kommer att ta där och...

Av Frida Åhman - 19 november 2012 13:28

  Nu har det varit väldigt dåligt bloggande och uppdateringar här på bloggen, men nu är jag här igen ;) Allt knata på och vi går bara och väntar på att förlossningen ska dra igång nu, inte alls många dagar kvar till BF!! Medans sambon är nervö...

Ovido - Quiz & Flashcards