Direktlänk till inlägg 1 november 2012

1 November - Rätt månad :)

Av Frida Åhman - 1 november 2012 13:38


Nu är det äntligen den månaden som jag och K har väntat på, efterlängtande November månad :)

Ibland undrar man ju vart tiden tar vägen, men ibland går den verkligen jätte sakta och
ibland bara rusa den förbi än :o Men nu får gärna tiden rusa fram till förlossningen :)


Men det kan ju oxå bli en liten December bebis, men tror och hoppas att det blir en

November knodd :) Hade jag kunnat spola fram tiden så hade jag gjort det ;)

Är så himla nyfiken på vad som gömmer sig där inne nu!

Läste även att för v.36 så bruka bebisen lugna ner sig, men icke våran,

tycker nästan den lilla är mer livlig nu :p


Finns så mycket man längtar efter nu, ååh vad mysigt det ska bli..
Kan fortfarande inte fatta att detta händer just mig, att jag är den lyckliga <3

Vill att det ska komma snö och att man får börja julpynta och julbaka och få in den rätta julstämningen :)

Men det får man väl vänta lite till med innan man börja med det..


Nu ska jag kolla på Rasmus på luffen på tvn och vila lite, sen när K kommer hem så ska vi

nog hämta den nya diskmaskinen och koppla in den och sen ska vi även baka bröd igen :)

Det andra vi bakade blev gott och roligt att baka sitt egna bröd istället för att köpa..


Over and out.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 februari 2013 09:35

Nu lämnar jag bloggplatsen och förflyttar mig till blogg.se Jag heter http://izabellsmamma.blogg.se/ för er som vill fortsätta att följa mig där :) Ha de bra!!     ...

Av Frida Åhman - 30 januari 2013 21:05

  Jaha då var det ett nytt år och jag har faktiskt inte kunnat blogga, då vårat mobila internet tog slut och vi valde att beställa fast bredband ifrån telia när det tog slut, så vi fick ju naturligtvis vänta på att det skulle komma hem och fun...

Av Frida Åhman - 26 december 2012 13:44

  Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har mina skäl ;)Jag skrev och antecknade på datorn istället för att skriva på bloggen när det började närma sig BF,vi vill inte att folk skulle veta när vi skulle åka in och så :) Så jag ...

Av Frida Åhman - 20 november 2012 13:47

Igår efter att K slutat jobba så hjälpte han mig att lägga i lite hårfärg i mitt hår, så nu är jag av med utväxten och det blev brunt istället :) Ville inte ha den "fina" utväxten på förlossningen och på alla kort som man kommer att ta där och...

Av Frida Åhman - 19 november 2012 13:28

  Nu har det varit väldigt dåligt bloggande och uppdateringar här på bloggen, men nu är jag här igen ;) Allt knata på och vi går bara och väntar på att förlossningen ska dra igång nu, inte alls många dagar kvar till BF!! Medans sambon är nervö...

Ovido - Quiz & Flashcards