Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

30 Oktober - Bebis !

Av Frida Åhman - 30 oktober 2012 15:45


Idag är det exakt 1 månad kvar till BF :)

Inte alls långt kvar nu ju, wiiiie !!
Läängtar verkligen efter den lilla i magen, börja bli jobbigt att bära och gå med magen nu :/

Och igår var den inte alls snäll mot mig, röjjde runt och höll på i magen nästan hela dagen och sova

var ju inte det lättaste heller.. Tog nån timme innan jag lyckades somna pga av hur den röjjde runt,
och nu börja det verkligen bli kraftiga sparka och tryckningar.. Gjorde jätte ont av vissa sparkar !


Idag är det lite lugnare iaf, men gör ont på vissa ställen på magen.. Men det är kanske så för så som den höll

på igår hela dagen, att magen är öm.. Men det gör även ont när man ställer sig upp och går..

Och nu är den lilla igång igen, fast än sålänge är det rätt lugna rörelser :)


Blev as sugen på cornflakeskakor innan, så var bara tvungen att baka det :p

Tur det är så lätt att göra och går rätt snabbt :)


Nu ska jag kolla klart på filmen som går på tvn och vänta på att sambon ska komma hem!!

Håller tummarna för idag oxå :)

Pussss.




 
 
Malin

Malin

30 oktober 2012 15:57

Heej =)
Nu är det fasen inte långt kvar =) Ska bli så spännande och se vad det blir =) !! Förstår även att det börjar bli tungt nu men tänk positivt då du slipper det snart =) kraam

http://TheStarEver88.Bloggplatsen.se

Frida Åhman

30 oktober 2012 19:55

Nej nu är det verkligen inte långt kvar :) Längtar i hjäl mig! Men tiden går ju så sakta nu :/ Jo de är tungt och jobbigt, men försöker att tänka positivt! :D KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 februari 2013 09:35

Nu lämnar jag bloggplatsen och förflyttar mig till blogg.se Jag heter http://izabellsmamma.blogg.se/ för er som vill fortsätta att följa mig där :) Ha de bra!!     ...

Av Frida Åhman - 30 januari 2013 21:05

  Jaha då var det ett nytt år och jag har faktiskt inte kunnat blogga, då vårat mobila internet tog slut och vi valde att beställa fast bredband ifrån telia när det tog slut, så vi fick ju naturligtvis vänta på att det skulle komma hem och fun...

Av Frida Åhman - 26 december 2012 13:44

  Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har mina skäl ;)Jag skrev och antecknade på datorn istället för att skriva på bloggen när det började närma sig BF,vi vill inte att folk skulle veta när vi skulle åka in och så :) Så jag ...

Av Frida Åhman - 20 november 2012 13:47

Igår efter att K slutat jobba så hjälpte han mig att lägga i lite hårfärg i mitt hår, så nu är jag av med utväxten och det blev brunt istället :) Ville inte ha den "fina" utväxten på förlossningen och på alla kort som man kommer att ta där och...

Av Frida Åhman - 19 november 2012 13:28

  Nu har det varit väldigt dåligt bloggande och uppdateringar här på bloggen, men nu är jag här igen ;) Allt knata på och vi går bara och väntar på att förlossningen ska dra igång nu, inte alls många dagar kvar till BF!! Medans sambon är nervö...

Ovido - Quiz & Flashcards