Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

31 Oktober - Klippning?

Av Frida Åhman - 31 oktober 2012 16:46


Har kommit in i en sån fas där jag sitter och funderar på att klippa av mig mitt långa hår,
men som vanligt så finns tanken där att om jag gör det så kommer jag att ångra mig?!

Men samtidigt vill jag klippa av det för sist jag blonderade det så brände jag av mitt över hår väldigt mycket
så nu ser det ut som att man har löshår i vissa situationer, och det är ju inte så roligt heller!!


Och sen är det ju lite roligare att ha kort hår så man kan göra nått med det,
istället för att ha toffs hela tiden ;)

Så jag funderar på om man ska klippa av det till där över håret är eller om man ska klippa av mer,

eller helt enkelt ha kvar det som det är? Tror verkligen att jag kommer att sakna mitt långa hår
om jag klipper av det!! Men samtidigt växer det ju ut igen, men det tar ju tid :/


Kom gärna med tips och råd om hur ni tycker och hade gjort :)

Alla tips är välkomna, förutom snaggning ;p


Ni ser på min presentations bild hur mitt hår ser ut, klippa eller inte klippa?!


______________________________________________________________________


Hittade även en länk igår som jag måste visa :p

Ibland känns det som att man har såna här rörelser i magen, en livlig bebis där inne :)



Pusss&Kram.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 februari 2013 09:35

Nu lämnar jag bloggplatsen och förflyttar mig till blogg.se Jag heter http://izabellsmamma.blogg.se/ för er som vill fortsätta att följa mig där :) Ha de bra!!     ...

Av Frida Åhman - 30 januari 2013 21:05

  Jaha då var det ett nytt år och jag har faktiskt inte kunnat blogga, då vårat mobila internet tog slut och vi valde att beställa fast bredband ifrån telia när det tog slut, så vi fick ju naturligtvis vänta på att det skulle komma hem och fun...

Av Frida Åhman - 26 december 2012 13:44

  Ännu en gång har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har mina skäl ;)Jag skrev och antecknade på datorn istället för att skriva på bloggen när det började närma sig BF,vi vill inte att folk skulle veta när vi skulle åka in och så :) Så jag ...

Av Frida Åhman - 20 november 2012 13:47

Igår efter att K slutat jobba så hjälpte han mig att lägga i lite hårfärg i mitt hår, så nu är jag av med utväxten och det blev brunt istället :) Ville inte ha den "fina" utväxten på förlossningen och på alla kort som man kommer att ta där och...

Av Frida Åhman - 19 november 2012 13:28

  Nu har det varit väldigt dåligt bloggande och uppdateringar här på bloggen, men nu är jag här igen ;) Allt knata på och vi går bara och väntar på att förlossningen ska dra igång nu, inte alls många dagar kvar till BF!! Medans sambon är nervö...

Ovido - Quiz & Flashcards